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Freshdeskでメールを始める Getting started with email in Freshdesk
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カスタムメールサーバーを利用してサポートメールを送受信する Using custom email servers to send and receive support emails
Gmailで転送ルールの設定 Setting up a forwarding rule in Gmail
GmailからFreshdeskへの移行 Migrating from Gmail to Freshdesk
通知 Notifications
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さまざまなメール通知とその活用方法 What are the different email notifications and how to use them
ダイナミックメール通知の設定 Configuring dynamic email notifications
エージェント用ビルトイン・スマート通知 Built-in smart notifications for Agents
顧客とのアウトバウンド会話の開始 Initiating outbound conversations with customers
1
メールを送信する Sending an outbound email
Freshdeskでのメールの仕組み How emails work in Freshdesk
2
お客様の返信が新しいチケットを作成するのはなぜですか? (メールのスレッド化)Why is a customer's reply to a ticket creating a new ticket? (email threading)
メール件名内のチケットIDを表示および非表示にする Showing and hiding ticket ID from email subject lin
Freshdeskでのメール配信 Email delivery in Freshdesk
3
メールが適切に配信されたことを確認するためのSPFレコードの作成 Creating an SPF record to ensure proper email delivery
DKIMによるデジタル署名入りメール Email domain verification using DKIM records
メール配信失敗の通知 Email Delivery Failure Notification
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